fb_pixel

Te uiti pe geam si vezi alb. Auzi in departare vantul si il intuiesti rece, usturator pentru ochi, urechi si extremitati. Este iarna si ninge, parca mult prea devreme, parca mult prea frig. Afara.
Fraza de mai sus sta mereu in spatele fiecarei decizii de a cumpara o centrala termica performanta, moderna. Ne dorim o locuinta calduroasa, in care iarna sa se vada si sa se simta doar de la fereastra. Un cofort atat de la indemana acum, cand tehnologia ne aduce vara inapoi in locuinta, printr-o simpla apasare de buton. Dar este oare suficient?
Stim deja ca centrala termica aduce multe beneficii si ne sporeste confortul. Cand apa calda curenta si caldura din calorifere nu mai sunt demult un lux, ci o necesitate, ne gandim ca se poate mai mult. Vrem sa cerem mai mult de la centrala noastra termica, pentru ca intuim ca are mai mult potential decat ne-a aratat deja. Ne dorim sa o personalizam, sa o adaptam nevoilor noastre, obiceiurilor noastre de consum, tocmai pentru ca ne este aliatul de incredere. Iar pentru o stare de bine pe termen lung, facturile mai mici si siguranta devin acum cuvintele-cheie.
Acum se poate sa ne cunoastem centrala termica mai bine. Se poate sa o evaluam, sa ii verificam consumul energetic, sa ne asiguram ca functioneaza in parametri optimi. Totul intr-un singur raport, atat de simplu de realizat, atat de complex structurat.
Echipa Ariston Service a creat in sprijinul dumneavoastra un raport de consultanta termica personalizat. Prin el, optimizarea consumului energetic se face integrat, de la evaluare la colectare si interpretare de date. Astfel, noi intelegem ca centrala dumneavoastra termica este un mecanism complex, ce nu functioneaza independent, ci in deplina armonie cu locuinta si cu instalatiile de apa si gaz. De aceea, raportul nostru de consultanta termica incepe cu evaluarea tuturor celor trei aspecte, urmarindu-se anumiti indicatori. Pe baza valorilor acestora, se acorda un punctaj, care va reprezenta “personalitatea” centralei dumneavoastra termice. Si pentru ca orice personalitate noua trebuie cunoscuta pas cu pas, dar mai ales inteleasa, un technician Ariston Service va pregati asa-numita “legenda a raportului”. Aici veti putea gasi detaliata starea generala a centralei dumneavoastra, recomandari si sugestii cu pasii pe care sa ii urmati pentru a optimiza consumul.
Curiosi sa aflati mai multe detalii? Accesati cu incredere formularul de mai jos, scrieti-ne un mesaj cu ce asteptari ati avea, iar noi vom reveni in cel mai scurt timp cu o programare.