fb_pixel
garantie extinsa centrale termice

Protecție inteligentă

Pachete de servicii extinse ariston – 10 ani extragaranÈ›ie

Protecție Inteligentă este cel mai nou program de servicii extinse ARISTON. Combină asistența la distanță cu serviciile tradiționale de întreținere și înlocuirea pieselor de schimb originale pentru centralele termice ARISTON din gama ONE și ONE+.

Întreținere anuală a centralei tale

Operațiunile de întreținere anuală, în afara sezonului rece, sunt o condiție obligatorie pentru acordarea garanției comerciale integrale, altfel, garanția centrale va fi limitată la garanția legală minimă (2ani).

Contractând unul dintre pachetele Protecție Inteligentă, ai inclusă întreținerea anuală a centralei și a instalațiilor aferente, realizată de un Centru de Service Autorizat ARISTON.

Operațiunile de bază din cadrul întreținerii anuale sunt:

  • Verificarea È™i/sau curățarea schimbătorului de căldură primar (exterior È™i interior) după încheierea sezonului rece;
  • Verificarea È™i/sau reglarea vanei de gaz È™i a electrozilor;
  • Verificarea È™i/sau curățarea componentelor hidraulice;
  • Verificarea È™i/sau curățarea ventilatorului È™i a componentelor care participă la evacuarea gazelor de ardere;
  • Verificarea È™i/sau înlocuirea componentelor electrice sau electronice deteriorate;
  • Verificarea alimentarii electrice, a agentului termic din instalaÈ›ie È™i a calitaÈ›ii apei menajere È™i propunerea de soluÈ›ii pentru readucerea acestora în parametrii recomandaÈ›i;
  • Verificare È™i in funcÈ›ie de necesități, refacerea presiunii în vasul de expansiune sau înlocuirea acestuia.

Alege Protecția Inteligentă și bucură-te de toate beneficiile sale!

Confort Complet:

  • Optimizarea performanÈ›ei centralei termice si Managementul încălzirii, direct din aplicaÈ›ia Ariston NET;
  • Diagnosticare la distanță;
  • Suport tehnic eficient È™i la timp;
  • GaranÈ›ia pieselor de schimb originale Ariston;
  • ÃŽntreÈ›inere anuală a centralei termice;
  • Durată mai mare de viață a centralei termice.

Transparență totală:

  • Acces oricând la informaÈ›ii din aplicaÈ›ia Ariston NET, disponibilă gratuit în AppleStore si Google Play;
  • Suport tehnic asigurat de un Centru de Service autorizat Ariston;
  • Fără costuri neaÈ™teptateȘ Taxă anuală fixă pentru pachetul de servicii extinse ales;
  • PoÈ›i renunÈ›a oricând la serviciile extinse.

10 ani de garanție și asistență conectată

Servicii incluse:

  • Diagnosticare la distanță;
  • Asistență de la distanță;
  • Suport activ;
  • IntreÈ›inere periodică standard;
  • Analiza gazelor arse;
  • Piese de schimb originale Ariston.
Activare:

  • Pentru centrale murale Ariston din gama ONE È™i ONE+;
  • La punerea în funcÈ›iune a centralei (PIF);
  • Oricând în primii 2 ani de garanÈ›ie standard a centralei*.
pachete servicii extinse

TARIFE

CONFORT – 365 lei ( 1 leu / zi )
  • Activare la PIF;
  • Activare în primii 2 ani;
  • Decontare piese de schimb;
  • ÃŽntreÈ›inere anuală;
  • GaranÈ›ie Extinsă (primii 10 ani de viață ai centralei);
  • Plată anuală / Prelungire contract;
  • Programare prioritară în timpul programului de lucru 24 ore;
  • Discount la intervenÈ›iile în afara orelor de program 20%;
  • Discount la spălarea instalaÈ›iei 30%(revizia se face obligatoriu în perioada mai-august);
  • Diagnosticare È™i asistență de la distanță prin aplicaÈ›ia Ariston NET.

Costuri suplimentare:

  • VTP la 2 ani(aprox 200lei);
  • Deplasare;
  • Manoperă;
  • GARANÈšIE MAXIM 10 ANI DE LA PIF.
IDEAL – 465 lei
  • Activare la PIF;
  • Decontare piese de schimb;
  • Decontare manoperă;
  • ÃŽntreÈ›inere anuală;
  • GaranÈ›ie Extinsă (primii 10 ani de viață ai centralei);
  • Plată anuală / Prelungire contract;
  • Programare prioritară în timpul programului de lucru 24 ore;
  • Discount la intervenÈ›iile în afara orelor de program 30%;
  • Discount la spalarea instalaÈ›iei 30%(revizia se face obligatoriu în perioada mai-august);
  • Diagnosticare È™i asistență de la distanță prin aplicaÈ›ia Ariston NET.

Costuri suplimentare:

  • VTP la 2 ani(aprox 200lei);
  • Deplasare;
  • GARANÈšIE MAXIM 10 ANI DE LA PIF.
OPTIM – 565 lei
  • Activare la PIF;
  • Activare în primii 2 ani;
  • Decontare piese de schimb;
  • Decontare manoperă;
  • ÃŽntreÈ›inere anuală;
  • GaranÈ›ie Extinsă (primii 10 ani de viață ai centralei);
  • Plată anuală / Prelungire contract.
  • Programare prioritară în timpul programului de lucru 24 ore;
  • Discount la intervenÈ›iile în afara orelor de program 20%;
  • Discount la spalarea instalaÈ›iei 30%(revizia se face obligatoriu in perioada mai-august);
  • Diagnosticare È™i asistență de la distanță prin aplicaÈ›ia Ariston NET.

Costuri suplimentare:

  • VTP la 2 ani(aprox 200lei);
  • Deplasare;
  • GARANÈšIE MAXIM 10 ANI DE LA PIF.

*Pachetele mai sus menționate sunt valabile doar pentru centralele termice marca Ariston din gama One (Clas One, Genus One, Alteas One).


In cazul in care nu ati gasit informatiile dorite despre serviciul “Protectie inteligenta”, va rugam sa contactati un consultant Conexiuni Professional Service la numarul de telefon 021 224 41 41 sau prin e-mail la adresa contact@cps.com.ro

 

Va multumim ca ati ales Conexiuni Professional Service!

PROMOÈšII